Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ryjewo, ul. Lipowa 1, 82-420 Ryjewo, woj.
pomorskie, tel. 055 2774234, fax 055 2774321.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie
mienia i odpowiedzialności Gminy Ryjewo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności
Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń
losowych, ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia
sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności
cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenie NNW członków
OSP,ubezpieczenie NNW, ubezpieczeń komunikacyjnych Gminy Ryjewo
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.33.00.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia:
28.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki
tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności
ubezpieczeniowej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał
techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia, 5) dostarczyli prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego
postępowania. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na
podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące współnie)
dokumentów wymienionych w punkcie 9 specyfikacji istotnych warunków
zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów
albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzonych
notarialnie muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i
poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej stronie.1.
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2. Oświadczenie o
akceptacji wzoru umowy poprzetargowej, 3. Pełnomocnictwo dla osoby
podpisującej ofertę, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do
składania ofert. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty
gospodarcze lub więcej podmiotów, każdy wykonawca oddzielnie nie może podlegać
wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, a
także musi spełniać wymogi oraz łączne warunki o których mowa w art. 22 ust.
1, pkt. 1-4 ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w
wierszu 4 (aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego
zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) przedstawia
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzajacy, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej
zastępuje sie go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich
znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ryjewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Ryjewo, ul. Lipowa 1, 82-420 Ryjewo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 19.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy
Ryjewo, ul. Lipowa 1, 82-420 Ryjewo.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).